Motion design określane bywa również jako motion graphic. Jest to najczęściej krótki gif, poprzez który odbiorca może w sposób interesujący i zapadający w pamięć poznać określoną, oferowaną usługę czy przedmiot. Taki plik na stronie internetowej łączy w sobie zarówno obraz, jak i dźwięk.
Dzięki kilkusekundowemu, jasnemu przekazowi w oryginalnej i ciekawej formie, potencjalny nabywca dowiaduje się najistotniejszych kwestii w sposób, który z pewnością zapada w pamięć i wyróżnia daną ofertę spośród konkurencji.
Motion design ma niewielki rozmiar i z powodzeniem wyświetli się błyskawicznie w witrynie internetowej zarówno na komputerach, jak i urządzeniach mobilnych. Taka forma prezentacji pozwoli zwiększyć zainteresowanie konsumentów i wyeksponować produkt, a także w jeszcze dokładniejszej formie zaprezentować określony towar. To doskonała propozycja dla każdej branży.
Profesjonalne motion design przygotuje zespół kreatywnych i doświadczonych specjalistów ze Studia Elomate w Lublinie.
Animacje i dynamiczne obrazy przyciągają wzrok znacznie bardziej niż statyczne obrazy. Dzięki temu motion design jest skutecznym narzędziem do zwiększania zaangażowania widzów, szczególnie w środowiskach cyfrowych, gdzie konkurencja o uwagę jest intensywna.
Złożone koncepcje i dane mogą być trudne do przekazania za pomocą statycznych obrazów lub tekstu. Motion design pozwala na przedstawienie informacji w bardziej przystępny i zrozumiały sposób, wykorzystując elementy wizualne i narrację, aby przekazywać treści w bardziej przystępnej formie.
Animacja grafiki pozwala na tworzenie unikatowych, pamiętnych elementów wizualnych, które mogą wzmocnić identyfikację marki. Dzięki spersonalizowanym animacjom, firmy mogą wyróżniać się na tle konkurencji i budować silniejszą więź z odbiorcami.
Motion design może być stosowany w różnorodnych mediach i na różnych platformach – od stron internetowych, przez media społecznościowe, aż po reklamy telewizyjne i filmy edukacyjne. Ta wszechstronność sprawia, że jest to efektywne narzędzie dla różnych celów komunikacyjnych i marketingowych.
Wszystko zaczyna się od słów. Scenariusz to fundament, na którym budujemy naszą animację. To tutaj określamy przekaz, ton i strukturę opowieści, która ma poruszyć Twoją publiczność.
Dobrej animacji towarzyszy przekonujący głos. Wybieramy idealnego lektora, który odda charakter Twojej marki i wzmocni przekaz scenariusza.
Zanim ożywimy historię, tworzymy jej wizualny szkic. Storyboard pokazuje sekwencję scen, pomagając zobaczyć, jak będzie wyglądać finalny kadr.
To dynamiczny storyboard. Animatic pozwala zobaczyć, jak historia rozwinie się w czasie, dając pierwsze wrażenie o tempie i rytmie animacji.
Tu historia zyskuje kształt i kolor. Tworzymy postacie, tła i wszystkie elementy wizualne, które razem stworzą niezapomniane wrażenia.
To moment, w którym wszystko zaczyna się ruszać. Postacie, teksty i obiekty ożywają, tworząc płynną, dynamiczną opowieść.
Dźwięk dodaje głębi i emocji. Od subtelnych efektów dźwiękowych po rozbudowane ścieżki dźwiękowe - każdy dźwięk jest starannie dobrany, aby wzmocnić przekaz animacji.