FOOH animations

Discover a modern approach to advertising with FOOH (Fake Out Of Home) animations. Use innovative visual techniques to attract attention and engage your audience in a way that sets your brand apart from the competition.

Czym jest FOOH?

Fake Out of Home (inaczej Fake OOH) to innowacyjna forma reklamy. Dzięki zaawansowanym technikom animacji i postprodukcji możliwe jest np. „umieszczenie” gigantycznego produktu na środku miasta lub przekształcenie fasady budynku w interaktywne dzieło sztuki. Całość jest nagrana w realnym otoczeniu, po czym wzbogacona o efekty 3D, tak by odbiorca miał wrażenie, że wszystko wydarzyło się w realnym świecie.

Dla kogo?

FOOH świetnie sprawdza się w kampaniach marek, które chcą:

  • Zrobić wrażenie i wywołać efekt „wow” w internecie.
  • Przełamać schematy klasycznych form reklamy.
  • Zdobyć viralowy zasięg w mediach społecznościowych – nietypowe realizacje przyciągają uwagę i zachęcają do udostępniania.

Może być to zarówno mała firma, która marzy o kreatywnej kampanii, jak i duża korporacja, poszukująca nowoczesnych formatów komunikacji marketingowej. Kluczowe jest jedno: chęć wyróżnienia się i odwaga w kreowaniu nieszablonowych rozwiązań.

Dlaczego warto postawić na reklamę FOOH?

  • Efektowność: FOOH wywołuje duże emocje i zaciekawienie, co przekłada się na wysoki poziom zaangażowania widzów.
  • Elastyczność: Nie musisz martwić się o fizyczne instalacje czy koszty wynajmu powierzchni outdoorowej – wszystko dzieje się cyfrowo.
  • Wysoki potencjał viralowy: Zaskakujące formy reklamy są chętnie udostępniane, co daje dodatkowy (często darmowy) zasięg.
  • Uniwersalność: Z FOOH skorzystają zarówno małe, jak i duże firmy, szukające kreatywnych sposobów na zaprezentowanie swojego produktu czy usługi.

Chcesz stworzyć niezapomniane wrażenie i zainteresować odbiorców swoją marką? Zrealizuj z nami kampanię FOOH i odkryj nowy wymiar reklamy, który doskonale łączy rzeczywistość z cyfrowymi efektami specjalnymi. Skontaktuj się z nami, a pokażemy Ci, jak wyróżnić się na tle konkurencji i wciągnąć odbiorców w świat kreatywnej komunikacji wizualnej!

gdzie i jak można wykorzystać animacje FOOH?

Websites:

Put FOOH animations on your website to attract the attention of your visitors and increase their engagement.

Social Media

Use FOOH animations in your advertising campaigns on platforms like Facebook, Instagram or LinkedIn to increase the reach and effectiveness of your marketing efforts.

Mobile Apps

Implement FOOH animations in your mobile apps to provide users with a unique and memorable experience.

Presentations and events

Use FOOH animations during presentations, conferences or industry events to highlight your stand and attract attendees' attention.

No items found.

No items found.

calm, confidence, and efficiency – that's how our process works.

When working with us, clients don’t have to worry – we take care of every detail. Our process is clearly defined, so clients know what to expect at every step. It is quick and efficient, saving time and helping achieve goals without unnecessary delays.

strategy

We talk with the client to understand their needs and goals. We analyze the brand, its values, and the target audience. Based on this, we select the type of animation that best reflects the brand’s values.

concept

We create a script that forms the foundation of the story we want to tell. We prepare a storyboard, a visual representation of the scenes, along with design and style proposals so the client can see what the final result will look like.

production

We create the design and illustrations to give the animation a unique character. Then we bring them to life through animation and record voiceover tracks if needed.

post-production

We add sound, subtitles, and translations to ensure the animation is complete and accessible to a broader audience. Finally, we render the finished material, meeting the highest quality standards.

FOOH animations
#2 wyróżnia markę w natłoku reklam
Dynamiczne, kreatywne animacje przyciągają wzrok i zapadają w pamięć. Dzięki nim Twoje kampanie lepiej przebijają się przez konkurencyjne komunikaty.
#3 skraca proces decyzji i przyspiesz sprzedaż
Zamiast godzinnych prezentacji – kilkadziesiąt sekund animacji, by pokazać kluczowe korzyści. Klienci szybciej rozumieją wartość Twojej oferty, co przekłada się na sprawniejszą finalizację umów.
#4 utrzymuje uwagę widza na dłużej
Krótka i dynamiczna animacja szczególnie dobrze sprawdza się w social mediach oraz kampaniach marketingowych, zwiększając zaangażowanie i szanse na interakcję z marką.
To tylko część zalet animacji.
Chcesz dowiedzieć się więcej? Umów się na darmową konsultację – pokażemy ci jak animacja może pomóc osiągnąć cele Twojej marce.
Darmowa konsultacja
Let's stay in touch!
If you have reached this place, it means that we are already almost like acquaintances. Feel free to write to us — we are always at the post, ready for new challenges.

We are waiting for your signal! 📬
Thank you for your message! We'll get back to you soon.
Oops! Something went wrong with the message. Try it once.

expand_less